Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اسباب كشي منزل در اصفهان كاميون اسباب كشي منزل در اصفهان اسباب كشي منزل در اصفهان كاميون اسباب كشي منزل در اصفهان

sfahanbar

اسباب كشي منزل در اصفهان كاميون اسباب كشي منزل در اصفهان

 

اسباب كشي منزل در اصفهان كاميون اسباب كشي منزل در اصفهان

اسباب كشي منزل در اصفهان بر اساس نظرسنجي انجام شده توسط Berglund و همكاران. در سال 1999 [7]، سه موج از شركت كنندگان در بازار 3PL وجود دارد. اولين موج به دهه 1980 يا حتي قبل از آن با ظهور آنچه كه LSP هاي سنتي ناميده مي شود، باز مي گردد. شركت هايي مانند ASG در سوئد و Frans Maas در هلند نمونه هايي از 3PL هاي سنتي هستند. فعاليت‌هاي 3PL اين شركت‌ها از يك موقعيت سنتي قوي در حمل‌ونقل يا انبارداري بيرون آمده‌اند.موج دوم از اوايل دهه 1990 شروع شد، زماني كه تعدادي از بازيكنان شبكه، عمدتاً شركت‌هاي بسته‌بندي و اكسپرس مانند DHL، TNT و UPS، فعاليت‌هاي 3PL خود را آغاز كردند. معمولاً فعاليت‌هاي 3PL اين شركت‌ها بر اساس شبكه‌هاي اير-اكسپرس در سراسر جهان و تجربه آنها در حمل و نقل سريع است.موج سوم مربوط به اواخر دهه 1990 است. در حال حاضر، تعدادي از بازيگراني كه وارد بازار 3PL مي شوند را مي توان از حوزه هايي مانند فناوري اطلاعات، مشاوره مديريت و خدمات مالي مشاهده كرد. اين بازيكنان با بازيكنان موج اول و دوم همكاري مي كنند. در بيشتر موارد، چندين فرستنده و ارائه دهنده درگير هستند.در حالي كه شركت‌هاي موج اول و دوم قدرت خود را بر فعاليت‌هاي لجستيك سنتي مانند حمل‌ونقل، انبارداري، يا اجراي يك شبكه برنامه‌ريزي‌شده استوار مي‌كنند، اين بازيگران جديد بر مهارت‌هاي بسيار متفاوتي مانند فناوري اطلاعات، مشاوره يا تخصص مالي بنا مي‌كنند. به عبارت ديگر، يك تغيير تدريجي از بازيكنان مبتني بر دارايي به بازيكنان مبتني بر مهارت يا سيستم وجود دارد [7]. اسباب كشي منزل در اصفهان


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/20 ساعت: ۱۳ توسط:sfahanbar :